Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:

1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo vyplňujte samostatně, uveďte název a vaše obvyklé dávkování

2. Zaslání žádosti o výpis z dokumentace pro zaměstnavatele, pro pojišťovnu a podobně

3. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci, termínů příští preventivní prohlídky, očkování

4. Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy

5. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty apod.)

6. Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení jste informován emailem

  • Při prvním přístupu do systému zvolte "Nová registrace nebo zapomenuté heslo" , vyplňte email a zadejte "Registrovat". Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
  • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky